cileklicookie Kizlar sadece imom kullaniyodum ama dr bugun oceana da basla dedi ikisinin icerikleri hemen hemen ayni ama bilemedim yinede kullan diyince sizler kac multivitamin kullaniyorsunuz
cileklicookie SunnyG iste bende oyle dusundum sen yinede kullan falan dedi ama içerik olarakda aynılar gibi zaten
SunnyG cileklicookie kan tahlili vs yapmış mıydı? Hani değerleriniz çok düşükse gerek görmüş olabilir
cileklicookie SunnyG yaptik dun evet demir dusuk biraz dedi onun icin gynoferrol kullaniyorum zaten ona devam dedi diger degerler normalmis
SunnyG cileklicookie yani yanlış yönlendirmek istemem ama değerler iyi ise iki takviyeye gerek yok bence.
motherofcats 27+3 vitamin kullanmıyorum doktor 20.haftada vitamini kesti gynoferon kan hapına başlattı içinde +olarak folik asit varmış ben yanında omega 3 kapsül kullanıyorum sadece