EverlerinSeher Bebeğin kalp atışı yavaş dedi doktor durabilir dedi cok üzgünüm inşaallah birşey olmaz başına gelen oldu mu kızlar
Gzdmrt2905 EverlerinSeher canım o zamanlar yeni oluştuğu için kalp atışı zayıf olabiliyor 7-8.haftalarda artıyormuş kalbini bozma sakın sağlıkla kucağına alırsın ins ben de su an 6+3 geçen hafta keseyi gördük ama kalp atışı yoktu doktor 10-15 gün sonra gel dedi.
Eldgrn EverlerinSeher canım benim de 6 haftamda kalp atışları kuvvetli değildi doktor bir hafta bekleyelim kuvvetlensin dedi bir hafta sonra gittim Bir gümbür gümbür atıyordu 6 haftalık da zaten yeni oluşmuş ortalama 7 8 haftada net duyulur ben tam 7 haftamda duydum ki burada çoğu arkadaşım da durumu böyle ortalama 7 haftada duyuluyor net sakın stres yapma acele de etme bir hafta bekle
minik_koala_ve_annesi EverlerinSeher bu haftada bana da zayif dedi doktor 1 hafta sonra yeniden bakalim derinden geliyor dedi bir hafta sonra gittim gumbur gumburdu doktor degisebilirsiniz ve ya 1 hafta sonra yeniden gidebilirsinz gecmis olsun
Bebekveannesi_ Canım 6 haftalıkta zaten yavaş yavaş çünkü yeni oluşuyor kalbini ferah tut çünkü bebeğinde hissediyor ilerleyen haftalarda artar inşlahh
Bebekssmee Canım benimde öyleydi 6. Hafta çok yavaş atıyordu durdu durucak gibi bir serum taktılar onun için iki saat sonra kalp atışı normale döndü şuan 26 haftalık hamileyim ama o serum çok işe yaradı kalbini ferah tut inşallah bir şey olmaz🙏🏼
EverlerinSeher Kızkardeşlerim cok tesekkur ederim o kadar ferahlattınız ki içimi Allah’ım sizden razı olsun❤️ inşaallah saglıkla evlatlarımızı alırız kucagımıza
EverlerinSeher minik_koala_ve_annesi ay inşaallah benim yavrumunda kalbi gümbür gümbür atar Allah razı olsun ☺️
minik_koala_ve_annesi EverlerinSeher ilk bas doktorlar emin olamiyor pek en kotu olanagi soyluyorlar birazda ama iyi olacagi kanaatindeyim dua edecegim sizin icin allahim.gonlunuzun muradini versin hayirsiz ise hayira cevirsin insallah 😇🤲🏻