Asafinannesi Arkadaşlar süt içemiyorum. Sütlü herseyi çok seviyorum ama sade içme konusuna gelince bayılacak gibiyim. Geçen zorladım kendimi ili kaşık bal koyup içine içeyim dedim bütün gece uyuyamadım mide bulantısından 😥 Son kontrolümde Dr bacak kemikleri 1 hafta geride süt içmen gerek dedi. eski doktorum süt yerine yoğurt da olur demişti ama yeni dr sütün yerini tutmaz dedi. Sütü şu kahvaltılık gevreklerle falan tüketsem olurmu ki? Nesguik falan ya da?
aselmina21 Asafinannesi sade icmeyi dene cnm alisirsin bnde icemiyordum her gece uyumadan önce bi bardak burnumu tutup icerdim suan masallah kutu kutu iciyorum okadar alistim
doganursezmag Asafinannesi şahsen ben de içemiyorum. 1 ç.k. kakao 1 ç.k. şeker atıyorum nefes almadan dikiyorum kafaya anca öyle🤷🏻♀️
Melisahsendursun Asafinannesi bende sut icemem ayni mide bulantısı yapiyir bendede yogurt peynir ye bol bol sma gevrek nesguik zararli diye biliyorum
Durdudiler Asafinannesi bnde senin gbiym bebek 2 hafta geriden gelio deyince başladım içmeye. Pınar süt iyi bnce su gbi koku falan da yok onu dene bi
Asafinannesi aselmina21 canım denedim içtim de zorla falan ama nasıl burnumun direği sızladı resmen hele midem mahvoldu uyku uyuyamadım midem yüzünden 😥
Asafinannesi Melisahsendursun doktorum sütten başka hiç birsey yerini tutmaz, süt içmen gerekiyor dedi sanırım sonlara yaklaştığımız için daha hızlı gelişmesi gerekiyor ben hiç süt içmedim bu zamana kadar hep yoğurt peynir yedim yeterli olmamış 😪