Kadriyeeren203 Perşembe günü cinsiyet öğrenmek için gidicem tam 14+0 günlük olcaz belli olur mu acaba
Zeyzeyp Kadriyeeren203 oğlumda 13 haftalıkken net öğrenmiştim kızımda 14+3 net kız dedi doktorumuz değişmedi bebeğin pozisyonuna bağlı cnm birde doktorun tecrübesine bağlı ama bnce söyler veya tahminde bulanabilir eğer devlet hastanesi değilse özelse cinsiyeti söyleyebilir devletdeki doktorlar biraz dhaa geç söylüyorlarmış diye duydum
Papatya1997 Kadriyeeren203 14 hastalıkken gıttıgımde tahmın etmıstı erkek degimıstı ama bu haftalarda cınsoyet degısebılır yanılabılırız demıstı 17 de 19 falı kontrollerim de Degısmedı aynı 😂
Adamiranin__annesi Benim ikili testte 1 1 yada 12 haftalikken söyledi ama ondan sonra Bi daha gittim o doktor söylemedi. Şimdi detayliya gidicem işte onda tam belli olur herhalde kız dedi ilk doktor
Kadriyeeren203 Umutsuz vaka :( cinsiyet tahmini söyledi fakat net birşey için 2 hafta sonra gel dedi, tahmini de arkadaşıma söyledi cinsiyet partisi için onu bile bilmiyorum 🙄