Gulbahar47 Kızlar merhaba bende 2 gündür hafif lekenleme oluyor bu normal mi sizce perşembe günü ilk kontrole gideceğim biraz endişeliyim tuhaflık yok değil mi sizde de oldu mu lekelenme
Mervekara5 Gulbahar47 canım benim de olmustu 4. Hafta da doktor normal demişti ama kişiden kişiye değişebilir kahve geliyordu benim damla damla
Melkee Gulbahar47 Daha çok yeni diyosunuz lekenmeler olabilir o ilk haftalarda ama tabi kontrolü elden bırakmayın dikkat edin doktora gidene kadar