Kesinlikle doktora gidin ben 10 gün evde tek başıma uğraştım bitkisel yöntemlerle hamilelikten önce de tecrübem olduğu İçin, en sonunda genel cerrah krem fitil her lavabo idrar bile yapsam o bölgeye su tuttum haftam büyük olduğu İçin oturma banyosu yapamadım, her yıkamamda ilacı tazeledim, 5 günde geçti şükür ara ara yokluyor hemen su tutuyorum ılık kabız olmadığım halde ben çektim