Aleyna12_ Arkadaşlar 8+4 hamileyim Grip,öksürük,baş ağrısı var hastanede bir şey yapıyorlar mi yapmıyorlarsa evde ne yöntemlerle hızlıca geçirebilirim
Ozge_5516 Aleyna12_ sıcaksu limon bal yap meyve yiyin bnde oldm doktora gitmedim ama birsey yaparlar mi bilmiyorum ama duyduguma gore hamilere gore pastil mi ne veriyolar mis saglik ocagi yakinndaysa bir gorunun en kotu bas agrisi icin parol verirler gecmis olsun ins cabuk atlatrsinz
Ekilemradahuc Aleyna12_ bende gebeliğimin ilk haftalarında sürekli hastalandım ateşler içinde yattım hastaneye gitsen serum takıyolar ateşin çok çıkarsa bide parol takıyolar ateşlenirsen mutlaka git çünkü ateş bebeğe çok zararlı bol bol meyve ye sıcak suya pekmez karıştır iç ateşlenirsen ılık duş al ateşli bekleme hastaneden eve gelince de ateşin yeniden çıkıyo sürekli takip et parol da içebilirsin ben 1 kutu parolu bitirmiştim 3 kere hastalandım günde 3 taneden fazla parol içme nane limonda içebilirsin ama günde bir fincan fazlasını içme bana doktorum öyle söyledi bide ılık süt iç onunda faydasını görmüştüm geçmiş olsun inşallah hemen geçer
MeriHera Aleyna12_ doktora göründünüz mü? Koronanın belirtileride böyle biliyorsunuz Allah korusun. Gebelikte uygulayacağız yöntemler sınırlı önce Dr kontrolü bence
Aleyna12_ Ekilemradahuc bilgilerin için teşekkür ederim canım ateşim allahtan yok ama öyle bir durum olursa hastaneye giderim ☺️