DayiogluSevgiGkhan bilemiyorum valla diyorum ya gece yarısı kalktım gittim sorun yok dedi ertesi gece yine gittim yani vicdan olarak rahat olamam bi şey olsa diye. Hala daha araştırıyorum progestan kullanıyorum sabah akşam ama farklı bi koruyucu iğnede kullanmam gerekir mi acaba doktoru mu değişsem acaba diye. Ama dediğim gibi çevresindekilerin duyarsızlığıyla alakalıda olabilir herkes bi şey olmaz derse yeterli bilgiyede sahip değilde inanabilir bi şey diyemiyorum🤷🏻♀️