Sanal_koala00 Kızlar 8+2 deyim ben yüzümde çok belirgin kahverengi lekelenme oluştu sizler de de oldu mu bu haftalar da? Güneş kremi de alamadım henüz sizler ne kullanıyosunuz cilt bakımında , güneş kremi olarak?
moom222 Sanal_koala00 biodermin in leke kremi cnm bnmde vardı güneş koruyucu suda var içinde bı kaç gün kullandım hemen hemen açtı kullnmya devam ediyorum