Geçen böyle bir post açmıştım. İnstagramda prema ve onun anneliği bir de mühendisbaba diye iki sayfa önerdiler ikisi de çok güzel paylaşımlar yapıyorlar cidden takibe aldım. Ben siveno tercih ettim şampuan, deterjan vs. pişik kremi de incia aldım. İnşallah memnun kalırım.