Merhaba kizlar biraz derdimi anatmak istiyorum bebegim 35+5 geldigi icin kalcalari gelismemis o yuzden ortapedi doktoru bize şina verdi tukce ismini bilmiyorum cok yorgunum kizlar bebegimi ole gordukce icim aciyiyor cok sukur gecici birsey kalici degil fakat annelik iste her kucaguma aldigimda agliyorum kendimi yetersiz coca bakamiycakmisim gibi hisediyorum 😭😭