Fatmaekocc Merhaba, bebek Arabası olarak ne tercih ettiniz ? Hangisi daha kullanışlı olur kullanıp memnun kaldığınız varmı ?
1erkekkannesiiii Fatmaekocc henüz almadım ama babycare travel sistem almaya kadar verdim puseti yenidoğan aparatı ve normal büyük oturağı var 3ü bir arada olunca cok kullanışlı oluyor sürmesi de pratik cok yumuşak. Ne alırsanız alın katır gibi sert gidenleri almayın cok kullanışsız oluyor diyorlar
Melos90 Fatmaekocc ben e bebek den joie aldım cebremde bunu kullanan çok çocuk kocaman olana kadar biniyo çok dayanıklı
sgok Fatmaekocc keaft travel alacaktım hem hantal hem acılıp kapanması amaaan uğraş verici diye civilde pierre cardin gördğm civilde bin tl daha ucuz trendyolda pahalı ama mükemmel bi araba https://ty.gl/z70uei2jfy
Hacerevgin Ben kesinlikle yenidogandada kullanabilecegim baston bebek arabasi alirdim ilk bebegimde heves ettim travel aldim asiri hantal oluyor bastondan sonra cektigim eziyete üzüldüm 😇
dilara1908 Pusetli kabin boy öneriyorlar ben de kararsızım. Herkes travel sistem yer kaplıyor ve ağır dedi ama en konforlu onlar sanırım. En kötü alıp daha sonra ikinci el olarak satarım diye düşündüm.
Ziynet4459 Beneto travel sistem aldım çift yönlü araba hantal değil 1.60 boyunda olduğum için rahat olsun istedim hem de tam yatıyor çocuk rahat etsin dedim ondan aldık