Ben ve eşimde kan uyuşmazlığı var 28 haftamdayım bugun gittim doktora benden kan istedi önce tahlil sonucu bekliyordum aradan 1 saat gibi bi zaman geçti doktorun sekreteri yanıma geldi kolidora kan tahlilin şüpheli geldi dedi ama beni doktor içeri çağırmadı sekreter kanı istanbula yolladık 3-4 gün sonra çıkar dedi başka bişi demed başına böyle bişi gelen var mı