Nartnm İlk şeker yüklemem normal değerlerden fazla çıktı 2 gün sonra doktorum tekrar yapmamız gerek dedi ilkte 50 lik içtiysem 2 gün sonra gittiğim de önce bir tüp kan aldılar sonra 100 lük içtim ve 4 saat arayla 4 tüp daha kan aldılar sonuçlar temiz çıktı Allah’a şükür ama sizin doktorunuz ne yapar bilemem 🤷♀️