Elanurcalboga Kızlar merhaba 12 gün önce sezeryan oldum sütüm hala doğru düzgün gelmiyor bebeğim sarılık oldu küvesten çıktı dr tekrar girebilir dedi içmediğim şey kalmadı nasıl gelecek bu süt
Handecik Elanurcalboga rezene çayı bestlak damla, bol su içmeyi göğüslere sıcak kompres sıcak duş, duştasıcak su tutarak tarakla aşagı doğru taramayı öneriyorlar. İnsallah hemen gelir bende tecrübeli değlm aslında gebeyim bunları arastırdım bu ara
tubasd Elanurcalboga öncelikle bebeginiz hayırlı olsun 🌸 ilk doğumunda bende benzer seyler yaşadım once emzirin emzirdiginiz gogusu sağın ve sagdiginiz sütü cay kasığı yada enjektorle verin. havalar sıcak emzirme esnasinda su için. ve bu en ince bulgur oluyor ya en incesi gaz yapmamak adina bizim oralarda simek derler buralardaki ismi nedir bilmiyorum 2 kasık o bulgurdan 1 kahve fincani süt 1 yemek kasigi bal yada seker 1 tatli kasığı tereyagi yagi eritin bulguru ve bütün malzemeleri koyun ve pişirin yiyin üstüne bol su için. ayrica bebeginiz uyudugunda 15 dk bile olsa mutlaka uyuyun bebeginizle
BuketDefne Elanurcalboga Merhabalar sağma makineniz var ise sağın meme yi uyarın beslenmenize çok dikkat edin yeşil soğan dereotu rezene çayı kimyon çayı kahvaltıda mutlaka bitane haşlanmış yumurta yiyin bestlak damla ve kabak tatlısı bulabilirseniz mutlaka ondan bol bol yiyin inanılmaz süt oluyor Sağlıkla büyütün miniğinizi🙏🌸
Elanurcalboga BuketDefne bestlak damla rezene çayı lactamil humana çay komposto hepsini denedim ams gelmiyor birde çok stresliyim doğumdan beri hastanede yatıyordum enfeksiyon kapmıştım o yüzdende olabilir
BuketDefne Elanurcalboga Muhtemelen ondan da kaynaklı olabilir gelmiyorsa da hiç üzülmeyin mama başlarsınız mama kötü bir şey değil sadece bu günlerinizin doyasıya tadını çıkarın bebeğinizini bol bol koklayın sevin 💗