Gamzess1 Kızlar cuma günü 37 olucam bugün sabahtan beri adet sancım var resmen hani hamile olmasam adet olucam kesin derdim öyle bi Ağrı ve bebek karnımın tek bi tarafında toplanıp kasılıyo doğum habercisi olabilir mi???
Tubiis_0 Gamzess1 bende 33+4 deyim aynı regl ağrısı gibi belim ağrıyor günde 2kere rahat 1-2 dakika sürüyor bana normal demişlerdi ama senin haftan iyi
Aydogdu2 Gamzess1 dün aynı şeyleri yaşadım 36+3 haftaligim çok şiddetli bel ağrısı aynı adet ağrısı gibiydi doktora gittim nst ye girdim sancı yok doktorum normal bunlar artık demişti yalancı sancılar başladı dedi
mirage333 Gamzess1 37+5 im aynisı bana surekli oluyor. Doktor cok normal dedi. Nst de sancida cıkmıyor. Dogum agrısı göbek üstünden baslar zaten dedi adet sancisi gibi kasikta olmaz dedi. Doğumuma 1 hafta var zaten.
Gamzess1 Tubiis_0 Aydogdu2 Tiredshe sağolun kızlar yazdığınız için şuan nst çekiliyor onu bekliyorum bakalım bi şey cıkacak mı ama o Ağrı geçti
Gamzess1 Tubiis_0 Aydogdu2 nst de belli belirsiz sancılar var ama doğum sancısı değilmiş yani en fazla 60-80 e çıkmış bi kaç kere nst iyi şuan dedi doktorum. Bizim bebiş doğum pozisyonunda zaten 28den beri ama bu sefer kanala inmiş sen hazırlıklı ol bugün yarın en fazla 10 güne doğum olur dedi işte kızlar kanalda olduğu için bu sancılar
Gamzess1 mirage333 Banada belden kasıga vurur dediler ama anlamadım nasıl karın ağrırmış? Karnımızın kasılması mı acaba
mirage333 Gamzess1 bebeğe aşagı dogru inmeye calistigi icin gögüs altinda baslar sanci dedi. Zamanla ordaki sancı sıklasıcak dedi. Tabi bel agrisida olurmus.