Kızlar ben Ankarada yaşıyorum 5+6 şuan Tıp fakültesi 8haftalık olunca randevu verebileceğini söylemiş bir yakınımdan rica ettim o alacaktı. İlk kontrol için başka hastaneden randevu aldım oda 26sına 6+5 oluyorum o zamana acaba geç mi olur sonrasında tıp fakültesine devam edicem zatende