Ardakumsal bebek varsa boş gebelik değil canım, boş gebelikte kese oluyor bebek olmuyor . Kalp atışı için de mutlaka bekle 8-9. Haftalarda duyanlar oluyor ,kanaman lekelenmem vs olursa hemen doktora git . İlk gebeligimde bebeğin kalp atışı durdu 6+3 tü kontrole gittiğimde 7+1 di ancak gelişimi 6+1 de kalmıştı.Dollenmeye bağlı olarak birkaç gün küçük görünmüş olabilir bebeğin onu çok kafana takma . 2. Si boş gebelikti ,bebek yoktu .