esmom07 Şuan aklımızda bu iki isim var yeni önerileriniz varsa veya bu isimlerde bebeğiniz varsa nasıl olduklarını yazar mısınız 🥺 Belki ikisini de secmeyecegiz ama şuan bu ikisi arasındayız 👶
Nur-seyma6868 esmom07 Ne güzel siz istediğiniz ismi koyuyorsunuz .keşke herkes koyabilse .kuzey ismi güzel bence hoş geliyor kulağa
Nur-seyma6868 mirage333 Eşimle hamileyken bi anlaşma yaptık erkek olursa eşim koyacaktı kız olursa ben .ama tek bi şartla aileden kimsenin ismi konulmayacaktı .büyüklerin ismi yani .eşim de gitti babasının ismini koydu Murat yanına da Efe koydu .Murat demediğim için kavga ettik konuşmuyor da ben dedim ama koyma ben söylemem dedim
Nur-seyma6868 esmom07 Eşimle hamileyken bi anlaşma yaptık erkek olursa eşim koyacaktı kız olursa ben .ama tek bi şartla aileden kimsenin ismi konulmayacaktı .büyüklerin ismi yani .eşim de gitti babasının ismini koydu Murat yanına da Efe koydu .Murat demediğim için kavga ettik konuşmuyor da ben dedim ama koyma ben söylemem dedim
esmom07 @Nur-seyma6868 çok can sıkıcı bir durum 😔 keşke eşiniz anlastiginiz şekilde sadık kalsaymis hamilelik sürecinde bu konuyu netleştirmek önemli ama aile işin içine girmiş sanırım isim konulunca ne oluyor bilmem ilerde benim çocuğum da benimkini koymasın yani 🙄 siz ikinci ismiyle hitap edin tabiki en azından buna laf etmesinler 😑
Nur-seyma6868 esmom07 2 ismini de söylemediğim için .eşime sert çıktım sen dedim anlaşamaya uymadın dedim .babanın ismini koydum dedim. Ben o ismi söylemiycem dedim konuşmuyor şimdi .çocuğu da kaç gündür sevmiyor zaten .başka odada yatıyor 😔😔😔😔
TeoMom Nur-seyma6868 Haklıymış gibi küsüyor asıl siz ona küsün konuşmayın anlaşma yapmışsınız ama anlaşmaya uymamış hiç koymazdım ben
Nur-seyma6868 TeoMom Efe ismini koluma dövme yaptırdım kaynanama dert oldu onun sadece o ismi mi var dedi eşime şikayet etmiştir kesin kayınvalidemden geldiğimiz günün sabahı eşim bu konuyu açtı çünkü
esmom07 @Nur-seyma6868 konuşarak sizi ikna etmek yerine çok çocukça davranmak bebeğin suçu ne acaba 🙄 bu saatten sonra ismi değişme durumunuz olsa zaten işler daha kötüye gider konuşup anlaşmaya çalışın ama içinizden gelmedikçe de diyemezsiniz ilk ismi işiniz zor 😣
[silindi] Arel aslinda cok guzel bir isim ama cocuklar maalesef kendi isimleriyle bile dalga geciyorlar avarel diye dalga gececeklerine eminim sirf bu yuzden isim secerken dalga gecmesinler kismini dusunuyorum🥳
esmom07 @[silindi] bir çok şeyi değerlendirmeye çalışıyorum ama herkesin hem fikir olacağı ismi bulmam sanırım imkansız 😑
Tugcett esmom07 herkesin düşüncelerini kafaya takarsanız isim koyamazsınız,çocuk sizin çocuğunuz biz de ares koyacağız, herkes böyle isim mi olur diyor,insanlar kendi çocuklarına baksınlar siz hangi isimle mutluysanız onu koyun