Rbiagzm 11 H 14h arasında yapılıyor ama 11/12 en ideali gidebilirsin cnm cinsiyet dr iyiyse makıne cok cok iyiyse yanılma olmuyor gozukebılıyor benım dr renklı oncekını 11 de soyledı ve oyle dogdu canım bunda da 12+0 gidicem haftaya carsamba bakalım ne diyecek 🤲🏻