Bebeği yan durup bu sebeple sezeryan olan var mı? Yada yan duruyordu hep sonradan normale döndü diyen var mı? 25. Haftamdayım, bebeğim 4 haftadır hep yan duruyor yüzünü dahi göstermiyor, doktorum bu şekilde durursa mecburi sezeryan olacaksın normal doğum mümkün değil bu duruşta dedi. Böyle olup sorun yaşayan var mı?