Fatma0090 Ebrarabla_06 buraya göre 115 ama sezeryan olucaz ilkim sezeryan olmuştu 103 gün falan mı kalmış oluyor 🤷🏻
Hanife47 Ebrarabla_06 bizimde 139 gün kalmış ama sezeryan olduğum için 127 gün gibi bişi sanırım kalmış 🤰🤗
oykumm_1233 Ebrarabla_06 evet kuzum 17. de basladım net hıssetmeye, ama güçlü tekmeler degil , balon kabarcıgı gibi pıt pıt vuruyor
Ebrarabla_06 oykumm_1233 benim bebeğim de pıt pıt vuruyor ve bazen çok heyecanlanıyorum hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah canım benim dua edelim birbirimize
Ebrarabla_06 Fatma0090 hayırlısıyla gelsin inşallah canım benim az kalmış çok heyecanlı canım benim 🥰
esmom07 @Ebrarabla_06 iki gün önce hissettim net ama düzenli veya güçlü değil bugün hiç ses seda yok mesela :))