Haticebzks 7+0 haftalıgım 6 haftalıgım da hafif kahverengi leke geldi hastaneye gittim doktor bana progestan verdi ultrosondan baktı Bi sıkıntı yok dedi bugun de kızlar pembe leke geldi ne yapmalıyım?
Deletedmom_11 Haticebzks aynısını yaşadım azimle Protestan kullanıp yerinden kalkma dinlen moralini de bozma zamanla inşallah azalır
Pcoslubiranne Haticebzks hic is yapma ayaklarini uzat dinlen ve ilaclarini kullan.Ayridan igne de vermedi mi? Benim 23 haftada duzeldi ama hala olabilir risk bitmedi.
Haticebzks Hiç bişey yapmıyorum şuan da zaten annemgilde kalıcam biraz atlatana kadar bu durumu igne bikere vuruldum sadece bugun de alıp vurulucam bazıları diyor o rahim genişlediği için olur diyorlar