Arkadaşlar merhaba 7+2 haftalık gebeyim. Kalp atısını 3 hafta önce duyduk. Ara ara koyu renk Kanamam vardı ve düşük riskim oldugundan bayram boyunca yattım. En son geçen Perşembe doktora gittiğimde her şey iyiydi bulantılarım fazla oldugundan işe gidemiyorum bu yüzden rapor yazması için doktora dün gittiğimizde kalp atısının farklı oldugunu biz bile hissettik. Doktor baya dinledi ama bir tuhaflık vardı. Muayene sonrasında da açıklama yaparken bebegin kalp atıs hızıbın 85 oldugunu söyledi normalde 140 olmalıymış. Endişeli bir durum bu yüzden çarşamba tekrar gelin dedi. Sizce tekrar kalp atısı yükselir mi ? Doktora sürekli kusmamı bu ara yiyememden falan bahsettim ama etkilemez o dedi. Sanki bugun kasık agrılarım azaldı gibi. cogu kişi ikinci gidişinde bebegi kaybediyormus böyle bi durum yaşayan var mı ☹️