eliifblt Ben kan verdiğim gün içtim çünkü negativ bekliyordum ama sonuç positiv çıktıkdan sonra bidaha içmedim.Daha dört haftayız ama zararlı olduğu için riske atmak istemiyorum, tabiki canım çekiyor ama içmiyorum. Hamilelikde içenlerde var biliyorum bişey olmadı diyorlar ama sonradanda zararları çıkabilir.