ikramomm yani 2 kez deneyimimden yola çıkarsak doktorum haataneden çıkarken en geç 7.gün götürmeniz alınması lazım demişti bikaç haatalığa bakılıyormuş şuan hatırlayamadım ama bu 7 gün içinde verilen topuk kanlarında çıkıyormuş bu yüzden verilmesi gereken bi tahlilmiş sağlık ocağı baya geç aramış ama genelde aramayadabiliyorlar sizin götürmeniz gereiyordu onlar aramadan bendede hiç aramadılar çünkü