poncikella0707_ doğuma kadar diyet uygulayacağız canım :( şeker çok tehlikeli dikkat etmemiz lazım bebeğin beyin hücrelerine ve bize zarar vermemesi için. Ama açıkçası olumlu taraflarını da çok yaşıyorum. Karbonhidrat ve şekeri kesince bebek büyümeye devam etti ama ben kilo verdim. Ayaklarımın şişmesi geçti. Zorunlu olarak sağlıklı beslenmiş oluyoruz. Canım tatlı çok istiyor ama azıcık yiyince bile şekerim çıktığı için yemiyorum. Biraz dayanıcaz :/ ama günün sonunda karbonhidrat da şeker de sağlıklı şeyler değil zaten