Nairinoo ben 3 yıl anne olmayı bekledim canım seni cok iyi anlıyorum 2 defa rahim filmi çektirdim 1 defa histerskobi oldum bissürü ilac falan ve sonunda tüp bebekle o ay ilk denemede hamile oldum ve rüyamda gördüm resmen tedaviye baslamadan önce ben cok istedim Rabbim nasip etti 6 aya girdik bile simdi insallah sende hamilesin ve dualarım seninle anne olmak isteyen herkesle,♥️😘😘