vaveylaaa19 Kizlarr 13 haftalık gebeyim sağlık ocağında ebem bu vitamini kullanmami önerdi ama doktor randevuma henüz çok var o yüzden soramadım. Siz kullandınız mı kacinci haftada basladiniz kullansam bir zararı olur mu acaba
GamzeDs vaveylaaa19 gebelik düşünmeye başladığımda kullandım sonra doktor değiştirdim farklı folik asit verdi. 12. Haftadan itibaren balık yağı yerine yine bunu kullanıyorum doktor tavsiyesiyle. Doğuma kadar da kullanacağım inşallah.
busra14044 vaveylaaa19 bende kullanıyorum OMEGA 3 vs güzel bir folik asit bence. Doktorum önceden beri kullanmamı istemişti ama kullanmadım açıkçası hamile oldugumu öğrenir öğrenmez hemen başladım
MinnieMouse vaveylaaa19 ben kullanıyorum 12. Haftadan beri. Bulantın varsa gece yatarken içersen bulantı yapmaz.
TeoMom vaveylaaa19 Haftadan beri kullanıyorum canım multivitamin yani herhangi bir zararı olmaz ama yine de kendi doktoruna danışıp başla istersen
vaveylaaa19 GamzeDs doktor bir test yapıp mi verdi yoksa her gebeye veriyorlar mı acaba ? Ona göre bende kullanacağım ☺️
Tgb_123 GamzeDs içiyo musunuz hala Hapı asla alışamadım bu hapa ya gündüz içtim olmadı içtim uyudum olmadı gece yatarken içeyim dedim olmadı ama doktorum faydası var iç diyo 😭 siZi de böyle kötü yapıyo mu acaba ya çok üzülüyorum
GamzeDs vaveylaaa19 hamileliği düşünmeye başladığımda kendim başladım sonra doktor iyi yaptın demişti doktor değişince oxfoll verdi. 12 haftadan sonra balık yağı önerdi renegesis de de balık yağı ve folik asit olduğu için bunla devam edebilirsin demişti. Test falan yapmadı.
GamzeDs Tgb_123 beni çok etkilemiyor. Rahat içiyorum yani belki sizin bünye farklıdır. İcemiyirsaniz başkasını kullanın bence hiç icmemekten iyidir.
Burcuu105 vaveylaaa19 bende 2 aydir kullanıyorum çok memnunum ac karnına içince mide bulantısı çok yaptı suan 17 haftaligim aksam yemekten 1 saat sonra içiyorum hiç sıkıntı yaratmıyor
Dilosss167 vaveylaaa19 ben hamile kaldığım gibi başladım ama sonrasında değiştirmek zorunda kaldım içindeki balık yağı kokusu aşırı mide bulantıma eklenince ☺️
duuyqquu 12.haftada doktorum verdi doğumdan sonraya 3.aya kadar dedi sanırım kullanmamı söyledi sabahları kahvaltıdan sonra içiyorum faydası var baya 😊
Kuu Haftadayım 16. Haftadan beri kullanıyorum bi problem yok kokusu çikolatalı kahveye benziyor güzel