Pcoslubiranne Krtbusraee Eskiden yapiliyordu simdi sanmiyorum. Kac defa hastanede yattim riskli gebeligimden hic yapilmadi.Ama vakalar artiyor.Belli de olmaz.
Krtbusraee vesilece hiç yaptırmadım hiç hastada olmadım 2 yıldır 24 gün sonra daha erken olmazsa dogumum o çubuğu soktutmak istemiyorum 😔😂☺️
btlbsr Krtbusraee geçen hafta kontrole gittiğimde iki kişinin doğumu vardı öncesinde pcr testine gönderdiler
Senemturan Krtbusraee ben sehir hastahanesinde normal dogum yaptm 17 gün önce hızli test yaptilar öyle doguma aldılar