Deletedmom8373 ben her ay uçlarından kendim alıyorum en son 3 parmak aldım, açıkçası bebeğin ömrünü kesilrn bir parça keratine bağlamaları dünya saçması o zaman tırnakta kesmeyelim başka yerine bişey olur😃
Ailende bu tarz bir tepki olasılığı varsa toplama payı olacak kadar kestir toplarsın yanlarında olmadı 😄