Merhaba doğumuma az bi süre kaldı dün kontrole gittim tekrar Dr asistanı K vitamini iğnesi için onay istedi bebeğim için bende biraz düşünüp araştırayım dedim aranızda yaptıran yada yaptırmayan konuyla ilgili bilgisi olan var mı ameliyathane den çıkmadan aşağıda yapılacakmış doğuma gittiğim zaman onay vercem yada vermicem