miroski_22 Seyma0323 yani canım ilk zamanlar ara sıra anca hissedebiliyordum dediğim gibi 22den sonra ancak düzenli ve sert haraketlerini hissetmeye başladım
Seyma0323 miroski_22 çok sağol canim sende insallah bebişini sağ sağlam kucağina alirsin🌺 Yani ilk defa bisey hissetiysem ve uzun sure bir kaç gün bişey hissetmesem normal diyorsun🙈
Seyma0323 A_cemilik cok sagol canim önceden biliyim dedim ben maalesef cok stressli biriyim kimsem yok soriyim :( Yani ilk sefer hissetiysem ve ondan sonra bir kaç gün hissetmesem normal demi canim? 🌺
A_cemilik Seyma0323 normal normal. Hamilelik hepimizi paranoyak yaptı ben de öyleyim sürekli bişey oldu mu diye kafamda kuruyorum ama merak etme birden öyle bütün hareketlerini hissedemiyorsun zaman alıyor yani bende öyle oldu
Yildizparlak Seyma0323 aynen canim benim seni çok iyi anlıyorum bende aynı öyleydim niye herkes hissediyor ben hissetmiyorum niye benim düzenli değil diye diye bu zamana kadar geldim.ama şimdiki aklım olsa bebeğimi de kendimi de strese sokmazdim sende rahatla ve bekle canım.
Seyma0323 Yildizparlak Çok sağol canim gerçekten haklisiniz, yakın zamanda bende size yazarım neden kendimi stresse soktum diye😁
cylnacelya35 Seyma0323 🤣yav rahat bırakın şu bebişler gelişim sürecinde annesi ufak o daha küçücük 30 31 olsun hissedersin ben ozamanlar hissettim.
MSultann Seyma0323 Yaaa tarlım bende 19. Haftadayım bende hissetmiyorum yada bilmiyorum minigim hareket ediyorsa da. 🙄
Seyma0323 linaaryaa kizz iyi dayaniyorsunuz yaaa ben hiç uyuyamiyorum heyecandan stressdenn:((((( sali gunu detaylim var o da guzel gecse kuşlar gibi olucammm Hamile olmadan önce hicbisey umrumda değildi simdi delli olduk :p
Verasmommm Seyma0323 her bebek her anne farklı olur ben en altta pıt pıt sanki seğirme gibi hissetmiştim hareketlerini o zaman çok güçsüzdü elbette ve o haftalarda düzenli hissetmen imkansız zaten az hissediyorsun. ama 25-26dan itibaren düzenli olması gerekiyor 32-33den itibaren ise azalmadan normal seyrinde devam etmesi gerekiyor