Merhaba kızlar 19 hafta hamileyim ve henüz bebeğimi hissetmedim ya da ben anlamadım🙈😀
Merak ettiğim bir şey vardır o da bu normal mi?
ve ilk hareketini hissetiğin zaman uzun süre yani bir kaç gün bişey hissetmesen normal mi bu haftalarda? Ve hareketleri karnımın hangi bölgesinde hissetmem lazım
Emin değilimde ama sanki geçen hafta hafif bisey hissettim ama tam emin değilim ama ondan bu yana hiç tık yok bu normal mi acaba