Nur1211 Kızlar boğazım çok ağrıyor grip olcam sanırım. Neler yapmam gerekiyor 18 haftalık gebeyim bitki çaylarındam hangisini içebilirim.
HSena38 Nur1211 nane limon için boğazınıza inmiş gibi hissediyorsaniz bir yazmaya kolonya döküp bolca boğazınıza sarın durdun yakar ama iyi gelir 😊🌸
Aysemeva0306 Nur1211 içebilirsen ziya dede çayı meşhur o çok çok iyi geliyor eşim coviti bile onunla atlatmıştı🙈