Kızlar sizde de oluyor mu ya ben çok alıngan oldum eşim sesini yükseltince filan hemen ağlamaya başlıyorum çocuk gibi tutamıyorum kendimi öyle kısada baya uzun uzun ağlıyorum, tv izlerkende öyle duygusal bir sahne olunca hemen ağlıyorum. Eşim artık dalga geçiyor benimle sümüklü böcek diye 😀