Omerin-annesi Çift bez bir işe yaramıyor. Bizde kalça çıkığı yok tek tarafta yavaş kaoanma var 2 derece filan. 3 ortopedi doktoru gördü. Çok önemli değil dedi hepsi yine de pelvik bandaj önerdi. Boyuna göre bulamadık frejka yastığı kullandım 1 ay. 15 gün sabah akşam, 15 gün sade gece olacak şekilde. Hala geçen hafta aynıydı durum pediatrik ortopediye yönlendirdi çok önemli değil bana göre kalça çıkığı yok, basması normal ama yine de çocuk ortopedisi daha net söyler bir şey kullanacaksanız dedi