Esragocmen Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim doktor boyunda kordon var dedi başına böyle gelen var mı tedbir ne yapıldı
Kbra52 Esragocmen benim de var ama ben sordum dışardan birşey yapabilirmiyim dedim dışardan yapılacak bişi yok dedi düzelir dedi normal doğuma da engel değil şuanlık dedi
Deletedmom_7 Esragocmen ben kordon dolanması ile doğdum. 27 yaşındayım 😂 içinizi ferah tutun bir sorun olmuyor hatta normal doğuma bile engel değil. Ama ben sezeryan dogdum biraz fazla dolamışım 🙄 yine de bir sorun olmamış
Esragocmen Kbra52 saol canım aynen bisey yapamayız dedi ilk hamileligimde 35 haftalık iken kaybettim karnımda bunda da korku çok