esma-21 İstanbul esenlerde yada yakınında gidip memnun kaldığınız bir doktor, hastane var mı ? Özele gidiyorum bir kaçtır ama ücretleri yükseliyor zorlayabilir devlettede bir doktor bulmam gerek ☺️
Basaktrk esma-21 ben Ensar hastanesine gidiyorum ve muayene ücreti çevre hastanelerine göre uygun zorlamıyor Nihat bey çokta memnunum 😊
esma-21 Canangnctr çok yok maalesef biri varmış ayrılmış bi kere testler için birine aldım randevu gittim iyice soğuttu beni devletten soru sorunca kapıyor resmen her doktara gidip denemem de uzun sürebilir malum randevu yok kolay kolay
Canangnctr esma-21 Vala ben o hastanede 4 sene önce doğum yaptım begendim de bidaha olursa yine giderim dedim şu an 34 haftalığım bi gün bebegin cinsiyetini demedi soru sorunca kızıyorlar çoğu doktor zaten bayan doktorlar ayrı bir havada bi tane doktor ona gidiyorum murat talip nstye falan giriyor 38 haftada falan özelde bi kere muane olur doğum paketi alicam inşallah
esma-21 Canangnctr gerçekten kadınlar bi değişik erkekler daha anlayışlı yakın oluyorlar. Özelde mi yapacaksınız doğumu
Canangnctr esma-21 o yüzden erkek doktora gitim hep bu haftalarda kadar bayanlar değişik ya evet Allah nasip ederse özelde yapicam ama daha hastane netleştiremedim hepsi farklı fiyat veriyo
esma-21 Canangnctr bende fiyat soracağım heryer pahalı daha çok var bize ama kendimizi ona göre hazırlamak için ☺️ İnşaallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder ☺️
Canangnctr esma-21 Amin inşallah Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun Vala hergun fiyatlar yükselio
esma-21 Basaktrk iyiymiş gerçekten ben medilife gittim 2 3 kere 150 idi ikinci gidişimde 200 olmuş 🥺 daha testleri yaptırmadım bile orda hiç test yaptırsam 500 le çıkarım kesin
Basaktrk esma-21 kan ve idrar verdim 100 TLydi genelde sağlık ocağında yaptırıp getiriyorum ama 100 TL de özel hastane için iyi yani ☺️