Ekonomist28- Biz inşallah yarin öğreneceğiz yarin 36+0 bakalım ne kadar büyümüş oğluşum.. En son 32. hafta da gitmistik 43,5 cm 1900 gr di 😎
Princessmom Ekonomist28- bende 36+1 bugün. En son 35+1 de gitmiştm 2855 boy 48 cmdi 37de gidecegm bende merak ediyorum ne alemde 🥰
Ecee_0661 Ekonomist28- Tam 36+0 da 3 kg 49 cm idi bugün 38+3’üz randevumuz var bakalım ne kadar olmuş güzel kızım 💕🙈
2bebe1gebe Ekonomist28- ay bende en son 33de gittim 2200dü birazdan randevum var bakalım kaç kilo oldu 😂diğer bebelerim 2400-2600 doğdu bunda umarım 3000 geöeriz diye dua ediyorum😂😂
Ekonomist28- Princessmom ooo maşallah annesi 😎 o daha da büyümüştür kocaman olmuştur 😊🐣 Bu arada kilosu baya önden gidiyor herhalde maşallah.
Ekonomist28- Princessmom bugün gittim 36+0 bebeğim 2550 gr boyu 50 cm. Kilosu biraz az dedi muz te falan dedi. Böyle iste 😀😀
Princessmom Ekonomist28- çok şükür canım çok dikkst ediyorum kilo yapacak şey yemeye ilk çocugum zayf doğunca buna takıntı yaptım resmen 😂 doktor normal dedi önden flan demedi hiç valla
Aybuke20 35+2 idi dün gittik 2400 civarında dedi doktorum doğuma kadar 3 kilo olsun istiyorum en azından ama sıcaktan da yiyemiyorum 😔
Ekonomist28- Aybuke20 olur annesi, rahat olur hemde. Bundan sonra haftada 200 gr ilerliyor.. Rahat bir şekilde 3 kg olur. Ama sağlıklı olması en önemlisi.. Maşallah..
2bebe1gebe Ekonomist28- 3.500 dedi kilosuna ama kızımdada gittiğimde 3000 kilo çıkıp 2400 doğurmuştum ünşallah bu sefer doğrudur😂
Ekonomist28- 2bebe1gebe ay o kadar eksilme nasıl oluyor acaba.. Cihazlarda kafayı yemiş demekki ajajaja sizin su an kaçıncı hafta..