Bbbb Kızlar cuma günü Doğumum var nasipse . Çok kilo aldım ve Doğumdan sonra sezeryan kullanımı öneren varmı marka olarak da 😊
Gamzestetik Ben gitti gidiyordan aldım dikiş yerinin üzerine gelmiycek şekilde seçtim doğum şeklim daha belli değil ama yine de almak istedim 4 balenli olandan baya esnek ilk başta rahatsız etmiycek şekilde. Bi bakın isterseniz