Mrsskaraca Merhaba arkadaşlar kendi hesaplamama göre 6+3 idim ancak doktor 5+5 dedi kese göründü ancak bebek gorunmedi doktor normal dedi ama benim icim hic rahat değil normal mi bu durum sizinde keseyle birlikte bebek gorundu mu
Deletedmom83940 Mrsskaraca 5 haftalıkken bebek görünmez zaten 6-7-8. haftalarda görebilirsin geç döllenme olmuş
EsraBaykara Mrsskaraca başlarda ölçümü keseye göre yapıyorlar. Ben de 5+3 de gitmiştim ilk. Tekrar çağırdı. 1-2 hafta sonra bebek de görünür merak etme 🥰
HurremSultan Mrsskaraca doktor birsey yok demiş. Neden kendini üzüyorsun ki. 5 haftalikken doktor bana şimdi git 8 haftalikken gel dedi mesela. Kendini strese sokma kötü birsey olsa zaten söylerdi.
Mrsskaraca Deletedmom83940 kalp atışını haftaya duyabiliriz insallah dedi bilmiyorum garip sekilde üzüldüm aksi bisey yoktur inşallah
Ela344 Mrsskaraca bende keseyi görmüş doktorum 2 hafta sonra gel demişti o zaman 6+1 olmuştuk kalp atışlarını dinlicektik ama çok duyamamıştık yani kese görmen normal bir şey canım bazıları bile kalp atışlarını 7. Hafta da duyuyor sıkma canını ☺️
Senanur567 5+3 günlükken keseyi gördüm bebeği görmedik bugün randevum var inşallah hem bebeği hem kalp atışını duyarım
Senanur567 Mrsskaraca canım doktordan çıktım bebeği ve kalp atışını duydum doktor 4 hafta sonra bir daha çağırdı
Mucizem1207 Benim 5+2 de kese göründü daha küçüktü zaten bebek için 7 haftada gel kalp atışını duyar bebeği görürüz dedi
Talihimyokbahtimkara Mrsskaraca Çok normal kuzum daha çok yeni bebek ilerleyen zamanlarda görünüyor için rahat olsun🥰
Flyderndkk Mrsskaraca bende 5+2de gittim 4+3 çıktı. 1 ağustosta gel kalp atışı için dedi. Geç döllenme olabilir dedi. Aynı tedirginliği bende yaşıyorum. Adetlerin düzenli miydi?