Bsk2101 33+1 günlük hamileyim kızlar sabahtan beri adet olacak gibi sızlıyordu kasıklarım çok fazla değil ve dinlenince geçiyordu. Şimdi uzanırken fark ettim ara ara bebek sağ tarafta toplanıyor ve karnım kaskatı kesiliyor. Acaba yalancı sancı kasılma falan mı yoksa bir acile gitsem mi? Küçük bir ilçedeyim eşim işte ne yapacağımı şaşırdım. Hiç bu kadar kasılma yaşadığımı hatırlamıyorum. Daha cuma günü doktordan geldim herşey yolunda rahim boyu iyi kanal kapalı demişti. Şimdi bu yaşadığım normal mi yoksa sıkıntılı mı panik oldum😔
Bsk2101 Byy34 inşallah hiç olmazdı böyle eşim evde yok yarın da şehir dışına gidecek nir günlüğüne ona mı stres yaptım panik oldum da böyle oldu anlamadım. Hareketlerinde sıkıntı yok ama sık aralıklarla kasılınca endişelendim.