Smsn6620 Merhabalar insülin direnci olan gebeler var mı? Benim homa ır 5,34 çıktı gebelikten önce glifor kullanıyordum 6+6 haftalık hamileyim doktor bıraktırdı iştahım çok acık hamur işi tatlı istiyorum hep. İnsülin direncini gebelikte nasıl yönettiniz bebeğe bi şey olur diye korkuyorum
teachering06 Benim 6 küsürdü, pcosluydum birde, çok sıkı bir diyet yaptım, hatta bulantılarımda bana eşlik etti 10 kg kadar verdim, kesin çıkar dediğim gebelik şekeri dahi çıkmadı. Diyete ve beslenmeye bağlı herşey. Yememeniz gerekiyor.
Smsn6620 teachering06 ben de de pcos var mide bulantım hiç olmadı diyet için iradem çok zayıf. Sizi çok tebrik ederim maşallah. Ama dikkat etmek zorundayım tabi bebeğimin sağlığı için :(