Buska Kızlar 18+4 haftalık hamileyim serklajlıyım her gece progestan vajinadan hap kullanıyorum idrar testi yaptırdım 125 çıktı.Cumartesi randevum var acaba hamilelerde bu değer normal mi
teachering06 İdrara progestan karışıncada oluyormuş iyice yıkayıp orayı progestan bulaşmadan idrar vermeniz gerekiyormuş doktorum öyle demişti bana benimde yüksek çıkmıştıda