Ben de de aynı sorun var.Oturduğum yerden zor kalkıyorum,yürürken sürekli batıyor sanki bi bıçak orda duruyor ve yürümek,yatakta sağa sola dönmek,hapşırmak,öksürmek vs gibi şeylerde bıçak girip çıkıyor en son geçen hafta ayağımın üzerine basamaz hale gelince fizik tedavi bölümüne gittim,doktorumun onayıyla MR çektirdim fıtık yoktu ama piriformis sendromu diye bi olay gelişmiş,kasların siyatik sinire baskı yapması olayı.Küçük bi enjeksiyon yaptılar kası rahatlatmak için(bebeğe hiç bir zararı yok) hafif rahatladı ama geçmezse 2. Yapıcaz demişti.Gerçekten çok zor insanda hayat kalitesi bırakmıyor,artık sinirlerim bozuldu.çok geçmiş olsun gerçekten bu ağrıyı çekenlere🥺