Canım ben 5 gün önce doğum yaptım 37 haftada doktor bana 1-2 hafta ileride bası dedi normal doğum kanalından geçmez sezeryan yapalım dedi ve spinal oldum çok şükür sağlıkla kucağıma aldım evladımı. Sende sıkma canını normal şeyler bunlar sadece doğum planlamanı değiştirir insallah sağlıkla kavuşursun evladına 🤲🏻