Merhabalar, 10+4 günlük hamileyim. Sol yumurtalık tarafında dünden beri ara ara hafif zonklama hissediyorum. Dün de 1 saat içerisinde 10dan fazla kez ara ara tekrar etti sonra kesildi, bugün az önce uyandım yine sanki içerden bir şey öyle çok rahatsız edici değil ama '‘o ne ya’' dedirten zonklama yapıyor gibi.
Bir yanım burası bebeğin yerleştiği yer olabilir mi? diye düşünüyor, öbür yanım '‘karnım büyüyor o yüzden mi bu tip zonklama/kramp tarzı hissediyorum?’' diyor. Olumsuz bir durum yoktur değil mi? herhangi bir lekelenmem vs de yok.