Semraylmz başına geldiyse, tecrüben varsa cevap yaz yoksa geç sana ne? Her seye cevap vermek zorunda mısın. Ben olumsuz cevap vermene asla bişey demem ama üslubuna dikkat etmeyeceksen orda dur derim sana. Pışpışlamak mışmışlamak falan yine kaliteni gösterdin. Ben saygı çerçevesinde sonuna kadar kritik yapmaya varım. Doğmamış çocuğa don biçeceksin tabiki. Gideceksin kan değerlerine tiroidine baktıracaksın. Kilona dikkat edeceksin. Kendini anneliğe hazırlayacaksın. Kimi doktorlar gebelikten önce folik asit bile öneriyorlar. Emzirmek gibi hayati bi konu tabiki araştıracak soracak. Allah askına hem ben bunu anlamıyorum hepimiz hamileyiz hassasız vs diyoruz ama en çok burda saldırganlık var. Allah ıslah etsin.