Merhaba nasilsiniz kizlar?4 ay önce dusuk yasadim 15+4 günlükk ondan sonra korunmadik ama duzenli iliskimizde olmadıı ama hamile değilim halaa yarin adetim test yapdim negativ(Nebilim hayirlisi olsun inşAllah duzgun vakitde rabbim nasip eder.Benim haftalarda düşük yapıpp ne kadar zaman sonra hamile kaldiniz?Ben kürtaj olmadım dogurdum bebegimi(((Boyle olup ne zmaan hamile kaldiniz?